Hierontaa työpaikalle

Hierojamme Jaana Kauppi kiertää asiakas yrityksissämme hoitopöydän kanssa. Minimi vaatimus on 3,5h päivä. Esimerkiksi kerran kuukaudessa hierontoja 7henkilölle 30min kerrallaan. Kustannus tästä 21€/hlö. Ei muita kuluja. Yhteistyö yrityksinämme on sekä isoja, että pieniä yrityksiä.

Fysioterapiaa työpaikoille

Työfysioterapeuttimme Tuula Heimonen-Lankio käy sopimuksen mukaan työpaikoilla tekemässä ergonomia kartoituksia, ohjaamassa ihmisille elvyttäviä liikkeitä, tekemässä fysioterapeuttisia tutkimuksia tuki- ja liikuntaelimistön kivuista kärsiville työntekijöille, ns kuntoneuvola toimintaa.

Esimerkiksi Tuula tulee työpaikalle 2h ajaksi. Työpaikalla on sovittu, että työntekijöille A,B ja C tehdään työpisteisiin ergonomia tarkastus, toistuvien olkapää kipujen vuoksi. Työntekijä D ja E ovat viimeisen viikon ajan kärsineet selkäsäryistä. Tuula tutkii heidän selkänsä liikkuvuuden, lihasvoimat ja vammapaikat. Toinen työntekijöistä annetaan kotiohjeet ja ohjataan lääkärille mahdollisen tulehduskipu lääkekuurin saamiseksi. Toiselle annetaan koti ohjeet ja suositellaan hierontaa, johon jo varataankin samalla aika. Kustannus tästä kahdesta tunnista 100€.

TYKY -päivät

Suunnittelemme kanssanne ikimuistoiset tyky-päivät. Pienemmille yrityksille ohjelmassa voisi olla Ergonomia luento 30min, liikuntatuokio 60min ja lopuksi hieronnat 30min/hlö.
Isommille yrityksille ohjelmassa voisi olla Hyvinvointi luento ja temppurata, jossa ryhmissä tehdään pieniä liikunnallisia tehtäviä, kohotetaan me henkeä, yhdessä kilpaillen, pilke silmäkulmassa.

Luennot

Osaavat fysioterapeuttimme ja Personal Trainerimme pitävät teille luentoja, koskien hyvinvointia, terveyttä, ergonomiaa, liikuntaa ja ravintoa. Kysy lisää.